Hlavní výhody:

 

  •   vše je on-line - kontakty na klienty, poptávky, komunikace máte stále k dispozici 
  •   vše řešíte na jednom místě - moduly mezi sebou spolupracují
  •   šetří Vás čas - automatické importy dat - poptávky, inzerce, párování, upozornění na kontakty                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Možnost využití jednotlivých modulů dle potřeb prodejce


1.  Modul POPTÁVKY - automatické zpracování poptávek

2.  Modul INZERCE     - importní a exportní rozhraní

3.  Modul OCENĚNÍ     - databáze cen, správa výkupu a protiúčtů

4.  Modul REPORTING - nástroj pro managery a prodejce

5.  Modul ZÁKAZNÍCI - souhrnný přehled všech komunikací

6.  Modul POBOČKY – sdílení informací mezi pobočkami

7.  Modul FLEET – nástroj pro efektivní správu fleet obchodů

8.  Modul PARTNEŘI – propojení spolupracujících partnerů

9.  Modul POPRODEJNÍ SERVIS – pojištění, úvěry,servis….

10. Modul PROVĚŘENÍ – VIN, IČ, DIČ, exekuce, stav km….

11.  Modul NABÍDKY – automatické párování nabídky z inzerce a ocenění s poptávkou

12. Modul MICROSITE - vlastní webová stránka s automatickými importy inzerce

13. Modul SMLOUVY - správa obchodních případů, tisk smluv, faktur, dokladů (bude k dispozici od 1.2.2022)

 

 

 

 více info o modulech ke stažení zde: prezentace