Důvody, v čem je CRM CARdinal.cz vhodné pro AUTOSERVISY?
- práce se zákazníkem - uložením komunikace tak vytváříte osobní vztah s klientem při další komunikaci
- propojuje - můžete přes systém informovat prodejce o zájmu klienta o nový vůz s možností protiúčtu
- upozorňuje - možnosti nastavení dalšího termínu kontaktaktu - upozorní emailem i v systému
- eviduje - poptávku nebo nabídku vložíte přímo z mobilu a máte odkudkoliv přístup k datům on-line
- tvoří - data jsou ukládána a tak automaticky tvoříte klientskou databázi, se kterou můžete dál pracovat
- vyhodnocuje - jedním klikem uvidíte kdo, nebo co funguje - máte místo pocitů čísla
- je konfigurovatelný - sami si jej můžete parametrizovat jak budete potřebovat
- je strategický - s daty můžete plánovat, analyzovat, oslovovat
- doplňuje - je efektivním on-line doplňkem stávajících off-line řešení