Důvody, v čem je CRM CARdinal.cz vhodné pro AUTOSERVISY?

 

  • práce se zákazníkem - uložením komunikace tak vytváříte osobní vztah s klientem při další komunikaci
  • propojuje -  můžete přes systém informovat prodejce o zájmu klienta o nový vůz s možností protiúčtu
  • upozorňuje - možnosti nastavení dalšího termínu kontaktaktu - upozorní emailem i v systému
  • eviduje - poptávku nebo nabídku vložíte přímo z mobilu a máte odkudkoliv přístup k datům on-line
  • tvoří - data jsou ukládána a tak automaticky tvoříte klientskou databázi, se kterou můžete dál pracovat
  • vyhodnocuje - jedním klikem uvidíte kdo, nebo co funguje - máte místo pocitů čísla
  • je konfigurovatelný - sami si jej můžete parametrizovat jak budete potřebovat
  • je strategický - s daty můžete plánovat, analyzovat, oslovovat
  • doplňuje  - je efektivním on-line doplňkem stávajících off-line řešení